צור קשר אנחנו נגמלנו קטעי טלוויזיה גמילה מסוכרים מאמרים גמילה מעישון דף הבית
  מבזקים
אני כבר מספיק בוגר
למי שעוד לא הספיק לשמוע את הילד שלא אומר "כמה את חופרת" מצבו טוב. לאחרונה אימצו ילדים ובני נוער את המושג החדש כדי להיפתר בקלות מהטפות ההורים ליתר דיוק מדברים שלא מתחשק להם לשמוע ולהקשיב.

הנוער והילדים של היום מעדיפים לקנות קופסת סיגריות על חפיסת שוקולד
פעם ילדים שלנו היו מבקשים מההורים 2 שקל לקנות מסטיק היום הם מבקשים 20 שקל לקנות חבילת סיגריות. נשמע מפתיע? כדי שתעשו בדק בילקוט של ילדכם לפני שיהיה מאוחר מידי. כיום הרבה ילדים מגיל 12 ומעלה מתחילים לעשן ללא ידיעת ההורים ומורי ביתי הספר. יש להם כבר "ערכת עישון" הכוללת סיגריות, מצית, מסטיק, דורדוראנט ובושם כדי שחס וחלילה לא תגלו אותם.

עובדות שלא ידעתם על המעשן הפסיבי
עישון פסיבי הורג כ -3,000 מעשנים מדי שנה מסרטן ריאות.
עישון פסיבי גורם 30 פעמים כמו הרבה מקרי המוות מסרטן הריאה. ועוד...
טלפון   1800-29-29-88
צור קשר
שם:
טלפון:
מהות הפניה:
     
   
 
 
 


   
מאת: טלי מזרחי

העולם מנסה להיגמל מהסיגריות - חברות הטבק מתמכרים לרווחים.
 

חברות הטבק זקוקות לכ-4000 מעשנים חדשים מידי יום כדי להחליף את אלו שנפטרו או הפסיקו לעשן. המסקנה : להמשיך להשקיע הון בשיווק - היעד עיקרי : ילדים.


לחברות הטבק יש עניין מיוחד לעודד צעירים להתחיל ולהמשיך לעשן, במיוחד את המוצר שלהן חברות הטבק הגדולות מוכנות להשקיע 10,500,000,000 $ בשנה שזה כמעט 29,000,000 $ כל יום, כדי לקדם את המוצרים שלהם, ורבים מאמצי השיווק הוא להגיע ישירות לילדים.

חברות הטבק זקוקות לכ-4,000 מעשנים חדשים מידי יום בשביל להחליף את אלו שנפטרו או הפסיקו לעשן. המסקנה לחברות הטבק יש עניין מיוחד לעודד צעירים להתחיל לעשן. מחקרים מראים שרוב המעשנים החדשים באים מבני הנוער.


 


חברות הטבק מודעות כי פרסום ושיווק יש התפקיד המכריע בהעלאת אחוז המעשנים בקרב בני נוער .חברות הטבק לוקחות מומחים בפרסום כדי להגיע ולחשוף את מוצריי הסיגריות על מנת למשוך מעשנים חדשים משורות ילדים. חברות הטבק מגיעות לילדים בכול יום דרך חנויות הנוחות, במגזינים, באינטרנט, באמצעות מבצעים מיוחדים שנועדו לפתות אותם לחשוב כי עישון הוא מגניב או דרך לבטא את עצמאותם. חברת טבק אוספת נתונים על מטרות הצעירים כדי לדעת מה הטעם שלהם במוזיקה באופנה, כדי להבין מי הם הלקוחות העתידיים שלהם ומה הם מעדיפים. בשביל שכך יוכלו להגיע אליהם. נוער מושפעים מאוד על ידי קידום מכירות חנות קמעונאית, וכמעט ממחצית מכלל תלמידי בית הספר לדווח על המין ניסויים עישון.חברות הטבק משקיעים משאבים עצומים במעקב אחר התנהגויות והעדפות של בני נוער עד גיל 21. הם במודע למקם פרסומות במגזינים הנפוצים בקרב בני הנוער.הם שולחים חלקים דיוור ישיר לבני נוער ללא וידוא גילם. הם משתמשים הנוער במיקוד טעמים של טבק שלהם בטבק, כגון שרי סקול, וסוכריות בטעם סיגריות. עוד דרך קידום לעודד נוער לעשן היא דרך סרטים :טבק בסרטים ובטלוויזיה מתואר כיף, מרגש, סקסי, בוגר, מרדנית או מחובר לעושר ועוצמה. זה מחזק בכך העישון מגביר את הנוער ומעודד אותו לעשן כדי לפתח תדמית דומה.

כמו כן השימוש בטבק נחשב נורמאלי על פי חוק כך שזה מעידוד צעירים להשתמש בטבק. סלבס מוכרים המעשנים בתוכניות טלוויזיה נחשבות, או סרטים בהחלט מעודדים ושולחים מסרים לעשן.על פי מסמכים פנימיים של חברת טבק , תעשיית הטבק משתמשת חומרי טעם מתוק כדי להפוך טעם הטבק טוב יותר לילדים. כמות סה"כ לקידום טבק כמעט 70,000,000 $ בשנה.נוער מגילאי 12-17מעדיפים לעשן מרלבורו, קאמל ניופורט שלושת המותגים המפורסמים ביותר והמושקעים בפרסום ושיווק. ולמרות שמדי שנה מתים בעולם כ-5 מליון בני אדם כתוצאה מעישון טבק. כ- 90% מהמעשנים התחילו לעשן לפני גיל 18 זה עדיין לא עצר את חברות הטבק מלהפסיק לפרסם ולשווק לטובת ההון האישי שלהם ,בלי לחשוב לרגע על בריאות הילדים של העתיד.





 






















 






 
 צור קשר  |   עלינו  | גמילה מסוכרים  |   נזקי העישון   |  קטעי טלוויזיה   |   גמילה מעישון  | דף הבית